Pogosta vprašanja

Kako lahko kupim željeni izdelek?

Na strani željenega izdelka izberete gumb “Dodaj v košarico”, odprite košarico ter nadaljujte na spletno blagajno. Vse izdelke, ki so na zalogi in so vidni na naši spletni strani lahko kupite tudi v trgovini v Domžalah.

Do katere ure lahko naročam blago preko spletne trgovine?

Spletna trgovina je odprta 24 ur na dan, vse dni v letu tako da naročite lahko oddate kadarkoli. Naročila odpremljamo v okviru delovnega časa naše trgovine.

Ne znam naročati preko spleta. Lahko oddam naročilo preko emaila ali telefona?

Seveda. Pošljite nam email z izdelki, ki jih želite naročiti ter vaše podatke in odposlali bomo vaše naročilo. Lahko nas tudi pokličete.

Kdaj prejmem paket če naročim danes?

Izdelke, ki so na zalogi boste načeloma prejeli že naslednji delovni dan. To velja za vsa naročila do 12.00 ure. Naročila oddana kasneje bodo odpremljena naslednji delovni dan.

Kakšni so stroški pošiljanja in kdaj paket dostavite?

Stroški pošiljanja so vidni v postopku nakup ali v tabeli stroškov dostave. 

V primeru, da so izdelki na zalogi naročilo dostavimo naslednji delovni dan. To velja za vsa naročila, ki so tisti dan oddana do 12.00 ure.

Kako lahko plačam?

V spletni trgovini Camp-ing.si lahko plačate na več različnih načinov. Načine plačila, ki jih omogočamo pa si poglejte tukaj.

Naročil sem izdelek, vendar ne vem, če sem pravilno zaključil in oddal naročilo, kje lahko to preverim?

Na vaši strani računa si lahko ogledate če imate kakšno odprto naročilo. Lahko nas tudi pokličete ali nam pošljete elektronsko pošto.

Blago bi osebno prevzel in plačal. Je to možno?

Seveda. V postopku nakupa za dostavo izberite osebni prevzem. Po potrditvi zaloge in zaključku naročila lahko blago prevzamete na Vodovodni 16b v Domžalah v okviru delovnega časa.

Naročilo sem uspešno oddal sedaj pa me zanima kdaj lahko pričakujem dostavo oz. osebno prevzamem naročeno blago?

V primeru, da ste izbrali pošiljanje na vaš naslov lahko pričakujete dostavo naslednji dan od sporočila, da smo vaše naročilo poslali. Osebni prevzem je mogoč takoj po prejetju elektronskega sporočila, da je naročilo pripravljeno za prevzem.

Med naročilom sem opazil besedilo »imam kodo za popust«. Kaj je ta koda in kje jo dobim?

Na naši Facebook strani priložnostno objavljamo kode za popuste in brezplačno dostavo. Kode lahko pridobite z prijavo na naše e-novice ali z spremljanjem naše Facebook strani. Koda vam zagotovi določen odstotek popusta ali brezplačno dostavo.

Želel sem naročiti oziroma zaključiti naročilo, vendar se mi je zataknilo. Kam se lahko obrnem na pomoč?

Integer ex turpis, venenatis vitae nibh vel, vestibulum maximus quam. Ut pretium orci ac vestibulum porttitor. Fusce tempus diam quis justo porttitor gravida.

Želel bi blago za podjetje – potrebujem predračun in original račun na podjetje. Ali je pri vas to možno dobiti?

Seveda. V postopku nakupa vpišite vaše podjetje ter pod opombe napišite, da želite račun na podjetje. Lahko nas tudi pokličete ali pošljete elektronsko pošto. Kasnejše spreminjanje računa ni možno!

Ali prodajate izdelke tudi v fizični trgovini?

Da. Našo trgovino lahko obiščete na naslovu:

Camp-ing Orehek d.o.o.

Vodovodna 16b

1230 Domžale

Ali lahko vrnem kupljeno blago?

Kot kupcu Vam pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu vrneš kupljene izdelke. Vendar ste dolžni nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi izdelkov- poštnina. Priložiti morate tudi kopijo računa. Za vračilo izdelka uporabite ta obrazec: URL do obrazca

Kje in kako lahko uveljavljam garancijo oz. reklamacijo?

Garancijo oziroma reklamacijo lahko uveljavljate v naši poslovalnici v Domžalah. Pred prihodom nas prosimo pokličite ali pošljite elektronsko sporočilo.

Kako vas lahko kontaktiram?

Kontaktirate nas lahko preko kontaktnega obrazca na spletni strani ali na sledeče načine:

TEL: +386 1721 45 88

MOB: +386 31 330 550

EMAIL: info@camp-ing.si

Izdelek, ki ga želim naročiti ni na zalogi. Kako postopam?

Pošljite nam povpraševanje preko gumba na strani izdelka ali nam pošljite elektronsko pošto. Kar se da hitro vam bomo odgovorili in sporočili datum možne dobave.

Kakšne vsebine pošiljate preko e-novic?

Preko e-novic pošiljamo pomembne spremembe, novosti, akcije ter druge ugodnosti. Poleg vseh ugodnosti pošiljamo tudi nasvete in novice iz sveta kampiranja. Novice pošiljamo le 2x tedensko in če vam nismo všeč se lahko tudi odjavite.